klatergoud en lui geweest - Reisverslag uit Ischgl, Oostenrijk van Francis Immenga - WaarBenJij.nu klatergoud en lui geweest - Reisverslag uit Ischgl, Oostenrijk van Francis Immenga - WaarBenJij.nu

klatergoud en lui geweest

Blijf op de hoogte en volg Francis

16 Juli 2014 | Oostenrijk, Ischgl

Mn terras ligt in de ochtend in de zon. Dus is het heerlijk om in de ochtend daar een beetje te lezen en te zonnen. Ik krijg al een kleurtje.....Vanmiddag heerlijk geluncht. Want t menu van de avond was nou niet dat ik zeg jippie. Maar ahhh....eerste keer in al die dagen. Dus helemaal niet erg. Toen ik terug kwam op mn kamer ben ik gaan liggen en schrok wakker van de regen en onweer. Men.....het was gewoon al half 6.....nou ja. lekker luier dagje dus. Vanavond t kerkje bezocht hier in t dorp. Wat zou ik hier graag met kerst een kerstmis willen meemaken. idyllisch.....want ik ben helemaal niet gelovig. Maar wat knus. Vol klatergoud en een prachtig plafond. Er werd een soort van gitaar concert gehouden. Ook de plaatselijke kroegtijger van 85 jaar oud zat tussen het publiek in de kerkbankjes. Sprak mensen aan....lalde dan wat en ging weer zitten. Tijdens de muziek viel die goede man natuurlijk in slaap. Hij zakte steeds weg en schrok dan weer wakker. Heerlijk om te zien.....hihihi.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Ischgl

Francis

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 3674

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 19 Juli 2014

Mijn eerste reis alleen.

Landen bezocht: