stuwmeer en 24 haarspelt bochten - Reisverslag uit Paznaun, Oostenrijk van Francis Immenga - WaarBenJij.nu stuwmeer en 24 haarspelt bochten - Reisverslag uit Paznaun, Oostenrijk van Francis Immenga - WaarBenJij.nu

stuwmeer en 24 haarspelt bochten

Blijf op de hoogte en volg Francis

01 Januari 1970 | Oostenrijk, Paznaun

Een zeeblauwe stuwmeer bezocht via de silvretta route. Waarbij je via 'mout' je weg mag vervolgen. Heel veel koeien op de weg. Waarbij ik tussen de koeien stil stond. En uit angst vergeten ben om daar juist een foto van te maken. Geloof dat er wel 20 van die bakbeesten rond mn autootje stonden. En die boer maar vriendelijk lachen....

Affijn....mn weg verder naar het meer. En een aqua blauwe vlek doemde op. Heb er een stuk omheen gelopen. Maar mn spieren lieten me een beetje in de steek. Dus terug naar de auto en mn weg vervolgt. Nou wat ik daar tegen kwam. Echt prachtige rotsen, bergen, watervallen. Maar de weg....24 haarspeltbochten....nu weet ik weer wat ellen vrijdagavond bedoelde met van de wegen zo smal en kijkend in de afgrond. Eng! Ja. Ik snap dat de auto's achter me hebben zitten vloeken. Gelukkig was het heel rustig. Maar geloof dat ik in zn 2 alle bochten heb gemaakt en met 15 km. Maar ik heb t wel gedaan! Toen ik eenmaal beneden was. En de kaart bekeek. Zag ik dat ik langs die zelfde weg terug moest. En dacht meteen. leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Paznaun

Francis

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 3678

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 19 Juli 2014

Mijn eerste reis alleen.

Landen bezocht: