ticket geboekt - Reisverslag uit De Rompert, Nederland van Francis Immenga - WaarBenJij.nu ticket geboekt - Reisverslag uit De Rompert, Nederland van Francis Immenga - WaarBenJij.nu

ticket geboekt

Blijf op de hoogte en volg Francis

01 Januari 1970 | Nederland, De Rompert

Gister middag mn ticket geboekt. Al enige dagen zat ik te zoeken naar een leuke aanbieding en mn hersenen te pijnigen met zal ik wel-zal ik niet.En dat zo steeds op en neer. Soms dacht ik nee fran niet doen. Maar dat soms werd steeds vaker van, ja wel, ga. Ga het gewoon weer eens ontdekken dat reizen. Ga niet een week vrij nemen alleen en tegen de muren omhoog vliegen. Zodat je een hele week in je huis zit en niets doet. Laat staan er iets uit je handen komt. Ga gewoon en ervaar het.

En zo op zaterdagmiddag. Aan de woonkamer tafel in een periode in mn leven waarin ik constant een gevecht lever met mn eigen gevoel, tranen, verbijstering van hoe ver ik het allemaal heb laten komen en de zorg van marleen. Druk ik op de knop om de ticket van het vliegtuig te bevestigen en te betalen. In mezelf heerst uforie. Van yes, ik doe het gewoon. Of iemand het nu wel of niet verstandig vind dat ik alleen ga. Ik vind dat ik het kan en gewoon mag doen.

Gelukkig kan ik de ticket via ideal betalen. Als ik verder kijk voor een auto en een hotel. Moet dit helaas allemaal met creditcard. Iets met garantie afgeven. Want alles hoeft pas betaald te worden op de plaats van bestemming.....

Na vorige week al wat gelezen te hebben betreft betalingen. Was ik donderdag al bij de bank binnen gelopen en meteen een aanvraag gedaaan. Dus zodra deze binnen is boek ik mn auto en hotel. Komt helemaal goed. Ik vertrek op 12 juli dus nog alle tijd......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Rompert

Francis

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 3671

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 19 Juli 2014

Mijn eerste reis alleen.

Landen bezocht: