goedemorgen - Reisverslag uit Ischgl, Oostenrijk van Francis Immenga - WaarBenJij.nu goedemorgen - Reisverslag uit Ischgl, Oostenrijk van Francis Immenga - WaarBenJij.nu

goedemorgen

Blijf op de hoogte en volg Francis

18 Juli 2014 | Oostenrijk, Ischgl

Wat is het toch wakker worden in de bergen. Het uitzicht blijft me verbazen. Temperaturen lopen hier inmiddels ook op naar 30 graden. En wat doe ik dan in nederland als het zo warm is.......naar wolfslaar of een ander bad. Dus wat doe ik hier....juist. Baantje trekken, beetje poedelen. En mn schouders beschermen tegen de zon. Want die zijn een beetje verbrand. Maar wat een uitzicht heb ik hier. Het zwembad is gemaakt van aluminium met een vertelbare bodem. Het lijkt net op een blikje sardientjes die je open maakt. Maar baantjes trekken en omhoog kijken en tussen de bergen en de watervallen in zwemmen geeft toch wel een heel appart (in Ellen taal: bevredigend) gevoel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Ischgl

Francis

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 3670

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 19 Juli 2014

Mijn eerste reis alleen.

Landen bezocht: