Ben er - Reisverslag uit Ischgl, Oostenrijk van Francis Immenga - WaarBenJij.nu Ben er - Reisverslag uit Ischgl, Oostenrijk van Francis Immenga - WaarBenJij.nu

Ben er

Blijf op de hoogte en volg Francis

12 Juli 2014 | Oostenrijk, Ischgl

Wauw, wat een super ervaring is dit. Met de trein vanaf Breda naar schiphol binnen 53 minuten. Dat is nog eens fijn reizen. Aankomst schiphol maar meteen mn bagage weg gebracht.

Nu snap ik ook weer waarom marleen via schiphol wil vliegen. Al die winkeltjes......wel een half uur in de boekenwinkel rond gehangen......broodje gegeten en op naar de gate. Ja en wel gate d83. Voor diegene die ook niet zovaak vliegen net als ik. Heb heel schiphol doorgelopen eer ik bij nr 83 uit kwam. Maar ahh...zo zien we nog eens wat. Het vliegen was weer super leuk. Ookal heb ik maar 1 uur en 15 minuten boven de wolken gezweefd. Het was gaaf!!! Landen ging met een harde klap en het vliegveld in innsbruck stelde niets voor. Je hoeft niet eens door de douane. Laat staan dat je koffer gecontroleerd word. Je gaat de deur door naar buiten en je staat midden tussen de bergen.

En daar bij de autoverhuur stond mijn verrassing........Een fiat 500. Voor de komende week. Jippie...echt gaaf om in zo'n autootje op pad te mogen.
105 km verderop staat mn hotel. En zoals ik verwachte, was ik hier om 18.15 uur. En dan ook nog eens een 2 persoons kamer gekregen. Nou mijn week kan niet meer stuk!!

  • 12 Juli 2014 - 20:04

    MARIAN EN EPPO:

    fijn dat het voorspoedig verlopen is fijne tijd en tot schrijfs e en m

  • 12 Juli 2014 - 21:35

    Jessica:

    Wauw gaaf autootje , tuuut tuut daar gaat franie .
    Geniet ervan .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Ischgl

Francis

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 3662

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 19 Juli 2014

Mijn eerste reis alleen.

Landen bezocht: